Usein kysytyt kysymykset

Tälle sivulle olemme koonneet joitakin usein kysyttyjä kysymyksiä Spotmoresta ja sen käytöstä. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, ota meihin rohkeasti yhteyttä!

Yleistä Spotmoresta

MIKÄ ON SPOTMORE?

Spotmore on Suomessa kehitetty, suomalaisille yrityksille suunnattu markkinoinnin automaatiojärjestelmä. Spotmoren kautta kaikenkokoiset yritykset saavat käyttöönsä monipuoliset palvelut myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen.

Itse järjestelmä ja tukipalvelut ovat suomenkielisiä. Spotmore ei vaadi asennuksia, vaan se toimii suoraan selaimesta.

KUINKA PITKÄKSI AIKAA JÄRJESTELMÄN KÄYTTÖÖN TULEE SITOUTUA? ONKO OLEMASSA KOKEILUJAKSOA?

Spotmoren käyttösopimus ei velvoita asiakasta tiettyyn määräaikaan, vaan sopimus on voimassa toistaiseksi. Sopimuksessa on yhden (1) kuukauden irtisanomisaika. Ilmaisen kokeilutilin käyttäjä voi lopettaa tilinsä milloin vain.

KUINKA KAUAN KESTÄÄ, ETTÄ SPOTMOREN SAA KÄYTTÖÖN?

Spotmoren ilmaisen kokeilutilin saa käyttöön välittömästi rekisteröitymisen jälkeen. Maksullisen asiakastilin tunnukset saa noin kahdessa arkipäivässä.

ONKO SPOTMORE RÄÄTÄLÖITÄVISSÄ YRITYKSEMME TARPEISIIN?

Kyllä. Spotmoren ominaisuuksia voidaan soveltaa moniin eri käyttötarkoituksiin ja erilaisille kohderyhmille. Asiantuntijamme käy kanssasi mielellään läpi, miten Spotmore soveltuu parhaiten yrityksesi tarpeisiin ja miten järjestelmästä saa parhaan hyödyn irti. Tarvittaessa järjestelmään voidaan tehdä erikseen sovittavia räätälöintejä.

KUINKA MONTA SÄHKÖPOSTIVIESTIÄ VOIN LÄHETTÄÄ?

Lähetettävien sähköpostien määrää ei ole rajoitettu. Tietysti aina kannattaa käyttää maalaisjärkeä sähköpostien lähetyksen suhteen. Spotmoren yksi eduista on juuri sähköpostiviestien kohdennettavuuden tuoma teho verrattuna perinteiseen massaviestintään.

Ilmainen kokeilutili

MITÄ RAJOITUKSIA ILMAISESSA KOKEILUTILISSÄ ON?

Ilmaisen kokeilutilin kontaktien määrä on rajoitettu sataan. Ilmaistili sisältää vain perustoiminnot viestien lähettämisestä raporttien lukemiseen. Ilmaistilin voi avata [täällä].

ONKO ILMAISESSA KOKEILUTILISSÄ JOTAIN PIILOKULUJA?

Ei ole.

SAANKO KÄYTTÖÖNI KAIKKI SPOTMOREN OMINAISUUDET?

Et valitettavasti. Syventävät toiminnot, kuten automaattiset viestiketjut tai ilmoitukset, kuuluvat maksullisen asiakkuuden piiriin. Ilmaisella kokeilutilillä voit kuitenkin tutustua järjestelmään ja tehdä sähköpostikampanjoita ja seurata asiakkaittesi verkkokäyttäytymistä. Myös tukipalvelut kuuluvat ilmaisen kokeilutilin piiriin!

VOIKO ILMAISEN KOKEILUTILIN KONTAKTIMÄÄRÄRAJOITUS YLITTYÄ?

Ei voi. Voit huoleti tutustua Spotmoreen ilman pelkoa yllätyksistä.

HALUAN PÄIVITTÄÄ ILMAISESTA KOKEILUTILISTÄ MAKSULLISEEN ASIAKKUUTEEN, MITEN TOIMIN?

Ota yhteyttä Spotmoren myyntiin. He auttavat sinua kaikissa Spotmoreen liittyvissä asioissa.

Spotmoren käyttö

MIKÄ KAIKKI JÄRJESTELMÄSSÄ ON LOPULTA AUTOMAATTISTA? MITKÄ TYÖT JÄÄVÄT KÄYTTÄJÄLLE?

Spotmoren ominaisuuksien hyödyntäminen vaatii aina pienen alkutyön. Muun muassa automaattisten viestiketjujen sisällöt on ensin luotava ja otettava käyttöön, minkä jälkeen ne pyörivät taustalla automaattisesti.

Muistathan, että Spotmore-asiakkuuden aloituspaketti sisältää mm. automaatioiden käyttöönoton henkilökohtaisen tukihenkilön avustuksella.

Mikäli muuten tarvitset ammattiapua Spotmoren käytössä, voit kääntyä Spotmore-kumppanin puoleen. Tuki kuitenkin kuuluu Spotmore-asiakkuuden piiriin.

MITÄ EROA ON ILMAISEN KOKEILUTILIN SEKÄ MAKSULLISEN TILIN OMINAISUUKSISSA?

Ilmaisella kokeilutilillä pääset tutustumaan järjestelmän yleisiin toimintoihin, kuten viestien luontiin sekä raporttien tarkasteluun. Varsinaiset automaatiot ja muut syventävät ominaisuudet kuuluvat maksullisen asiakkuuden piiriin.

ONKO JÄRJESTELMÄÄ MAHDOLLISTA TESTATA ILMAISEKSI?

Kyllä! Voit avata yrityksellesi ilmaisen kokeilutilin rajoitetuilla käyttöominaisuuksilla.

Asiakastilit

PITÄÄKÖ MINUN OSTAA ERIKSEEN MUITA PALVELUITA, KUTEN SUUNNITTELUTYÖTÄ?

Spotmore on täysin itsenäisesti käytettävissä. Tarvittaessa tai kiireessä voit kuitenkin turvautua Spotmore-kumppaneihin, joilla on osaamista ja kokemusta Spotmore-viestinnästä aina graafisesta toteutuksesta sisällöntuotantoon.

JÄRJESTETÄÄNKÖ SPOTMOREN KÄYTÖSTÄ KOULUTUS?

Kyllä. Uutena Spotmore-asiakkaana aloituspakettiisi kuuluu henkilökohtainen käyttöönottopalvelu:

  • Kaksi henkilökohtaista käyttöönottokoulutusta tiloissasi, kesto noin 2-3 h / krt
  • Graafisen ilmeesi mukainen viestipohjan luonti
  • Seurantakoodin vienti sivustollesi
  • Kontaktirekisterisi vienti Spotmoreen

Asiakastilin Aloituspaketin hinta on 500 € + alv.

SAANKO KÄYTTÖÖNI KAIKKI SPOTMOREN OMINAISUUDET?

Kyllä, kaikki Spotmoren ominaisuudet ovat käytössäsi huolimatta kontaktiesi määrästä. Verkkokauppaintegraatio (esim. unohtuneiden ostoskorien muistutusviestit) on saatavilla vain tuettuihin alustoihin: OpenCart, WooCommerce, PrestaShop, OsCommerce ja Zen Cart.

Kysy lisätietoa integraatiomahdollisuuksista muihin alustoihin.

MAKSANKO KAIKISTA SPOTMOREN OMINAISUUKSISTA, VAIKKA EN KÄYTTÄISIKÄÄN NIITÄ?

Kyllä. Spotmoren hinnoittelu perustuu kontaktien, ei ominaisuuksien, määrään.

MITÄ TAPAHTUU, JOS KONTAKTIEN MÄÄRÄ YLITTYY AIEMMIN ILMOITTAMASTANI?

Kontaktien määrä tarkistetaan kuukausittain, jotta laskutus vastaa kontaktien määrää. Kontaktien ylittymisestä ei siis aiheudu mitään haittaa.

Laskutus

LASKUTUS PERUSTUU KONTAKTIEN MÄÄRÄÄN. MITÄ KONTAKTI TARKOITTAA?

Kontaktilla tarkoitetaan yksittäistä yhteystietoa. Voit halutessasi lisätä Spotmoreen vain ne yhteystiedot, joille haluat lähettää yrityksen viestintää. Voit milloin tahansa lisätä, muokata tai poistaa yhteystietoja Spotmoresta.

MAKSETAANKO SPOTMORE YHDESSÄ KOKO VUODEN ERÄSSÄ VAI KUUKAUSIERISSÄ?

Spotmore laskutetaan kuukausierissä. Laskutus perustuu kontaktirekisterisi senhetkiseen kokoon. Tarkempaa tietoa voit kysyä tuestamme.